vennellie.blogg.se

En blogg om Stockby Ridskola, ponnys, hästar, hoppning och dressyr. Vi delar med oss av våra tankar och upplevelser från våra liv. 0632466075

Tisdag och fullspäckat schema

Publicerad 2015-12-01 06:57:27 i Vardag, vendela bloggar,

Uppe me tuppen i dag. Mycket att göra. Börjar med skola till 14:40. Sedan åker jag direkt till stallet för att rida Hasta. Efter det ska vi på glögg. Med otroligt härliga människor anser jag. Tror att ni vid det här laget vet vilka jag pratar om. Sedan åker jag iallafall hem äter lite middag för att sedan bege mig till stallet. Det är nämligen en dressyr clinic för Gustaf Svalling. Ska kolla på sen och sedan åker jag hem.

 Jag uppdaterar senare. Håll utkik under dagen. Det kommer att komma lite bilder ifrån seriedressyren.



Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2015-12-01 07:38:02

Fin bild! Ponnylucky.blogg.se

Svar: Tack så mycket :))
vennellie.blogg.se

Postat av: Tilda

Publicerad 2015-12-01 08:10:04

Jättefin bild! :)

Svar: Tack tack:))
vennellie.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela