vennellie.blogg.se

En blogg om Stockby Ridskola, ponnys, hästar, hoppning och dressyr. Vi delar med oss av våra tankar och upplevelser från våra liv. 0632466075

Sluta med julkalendern

Publicerad 2015-12-18 07:36:49 i Allmänt,

Godmorgon. Fredag i dag. Snart snart snart blir det jullov. 

Jag tänkte bara säga att jag kommer sluta med julkalendern. Vi kommer efter jul att byta bloggportal till nuow. Vi anser att det är lättare att blogga där ifrån. Detta innebär då att jag inte känner någon lust för att lägga tid på julkalendern om vi ändå ska byta. Sedan har jag även massa annat jobb utanför det. Men jag kommer att blogga som vanligt fram tills vi byter.



Kommentarer

Postat av: Lisa B❤️

Publicerad 2015-12-19 13:01:20

Nouw äger!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela