vennellie.blogg.se

En blogg om Stockby Ridskola, ponnys, hÀstar, hoppning och dressyr. Vi delar med oss av vÄra tankar och upplevelser frÄn vÄra liv. 0632466075

Go Run!

Publicerad 2015-07-30 13:35:37 i AllmÀnt,

Hej! Det var lĂ€ngesedan jag skrev🎋 Har haft mycket skoj tillsammans med familjen och kusinerna. 
Den 27 var jag, syrran och mamma ute och sprang. Det var första gĂ„ngen jag var ute och sprang, pĂ„ riktigt. Vi kom 4 kilometer och jag Ă€r ganska nöjd. Dagen efter sĂ„ sprang vi igen och dĂ„ kom vi upp i 6,57 kilometer! Jag Ă€r helnöjd!!...... Men det var jag som ville pausa hela tiden sĂ„..... Vi har rört pĂ„ oss 6 km.
Men iallafall sĂ„ sprang vi idag ocksĂ„ och vi kom upp i 6 km. 


Vi hörs!

Älskar den hĂ€r bilden:))))))
😂😂









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela